Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 14 septembrie 2011

Stiu ca n-are legatura dar whatever

Cred ca in viitor va fi un bun Alex pettyfer atunci knd el (alex) va fi deja imbatranit nu credeti ?Va fi ca o imagine in oglinda pe care sa o tot admiram fetelor.Nu stiu ce credeti voi dar mie sigur imi place.



 Bun deci revin la aceasta poza.Uitativa atent la bluza lui.Cei care ma cunosc ar putea sa stie ca am o bluza identica cu e lui ei bine si el are acei nasturei de la gatul bluzei si pe aceeasi in aceeasi parte ii am si eu ...aceleasi lungi linii bleomarin le am si eu deci ma rog ... tare coincidenta nup ?
Bine poate ati auzit sau nu dar in cariera muzicala avem noi cantareti ...si pot sa zic ca seamana muuuult cu Alex Pettyfer adik sunt super cool si sexy>>>>>enjoy it !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu